tisdag 1 september 2009

Vad skönt det är när det är sol ute!

Äntligen har jag fått köpt den nya Ottobre dam, så när tid ges ska jag sy nya underbyyxor. Spännande att få nyttja alla bra att ha buntar med trikå, fortsättning följer........ Var aktiv på Tradera och budade på den fina rosa Odd Molly tunikan, som jag har bild på längre ned. Men den slutade på över 1 400:-, i o f gav jag upp tidigare. Men jag vill ha en sådan!!!!!!

Igår var vi och tittade på våra bröllopskort hos fotografen, det var faktiskt många bra kort. Så nu är vi nere på 37 bilder, vi ska i alla fall ha 8 st i ett album. Sedan får jag göra ett kollage på mig när jag visar mitt stiliga strumpeband!Kanske en blivande karriär?????????

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Vill se.....*ler* Vad spännande med korten! Om ett par veckor börjar sykursen, närmare bestämt den 17 sept. Fast vet inte vad jag ska sy....behöver egentligen ingenting. Men det ordnar sej nog, får nog inspiration bara man kommer dit!
Ha det så jättegott!
Kram Miriam