söndag 6 september 2009

Förkyld.......nöffffffffffffffff.....................





Den rosa toppen/tunikan och den mönstrade är sydd i samma mönster från New Look. Tunikan ett favoritmönster från Kreativa kvinnor, bra att ha ett grundmönster som kan ändras efter behov. DVS hur mycket tyg man har!!!!!!!!
Jag är less på att vara förkyld, eller är det kanske svininfluensan???? NÖFFFFF...... Har i alla fall sytt klart några dåliga samveten som har legat, i mina plastpåsar en tid. Nu börjar sykursen på onsdag, har planer klara inför hösten! Skall klippa till min lilla svarta i ett kinesiskt sidentyg, som jag köpte förra hösten!

2 kommentarer:

Bamsebus sa...

Så läckra tunikor!Vi börjar kursen nästa torsdag, så jag har en vecka på mej att ladda. Hoppas att du kryar på dej fort nu!
Kram Miriam

Bamsebus sa...

Hej vännen! Fint kort på er i tidningen idag! Och jag kommer att kika in här även om jag inte kommer att blogga på min sida. Känner bara att det inte ger så mycket längre och att det är väldigt få besökare. Trist! Min sida kommer att vara kvar och likaså gästboken, så skriv gärna en rad där om du kikar förbi. Annars så har vi ju våra mailadresser....och så finns jag på facebook, gör du?
Ha det så jättebäst!
Kram Miriam