söndag 9 augusti 2009

Sommarens sista dag????

Igår var vi ute på Ramsvik och badade, vilken härlig dag! Sedan ett besök till Smögen, där har vi inte hunnit titta i år. Det har varit så mycket annat, det känns lite tomt nu när det inte är några bröllopsbestyr längre.


Givetvis måste vi titta i affärerna på Smögen, stora skyltar med 50% o 70% rabatt, men dock inte på det som jag ville ha! Ja det blev ett par halvkorta byxor och en vit kjol!


Jag har nämligen blivit frälst på Odd Molly, vilka kläder! Nedan blus klappar mitt hjärta varmt för, men plånboken är tom! Men drömma får man!

Hoppas på sol denna vecka!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Jag hoppas verkligen inte det var sista sommardagen! Nu väntar jag på en fin avslutning på augusti och en vacker september.
Är extra glad idag då jag fått reda på att jag har jobb september ut! Då slipper jag att söka denna månade i alla fall. Hoppas så på att få en tjänst därute!
Kram Kram