onsdag 12 augusti 2009

Cynkroniserade bilder!


Vår nya karriär i Lets dance, det gäller att nyttja sina snälla kollegor. När man ska lära sig dansa vals! Stort tack för hjälpen!












Förstår att det tas många bilder ibland, har kollat på kort från vårt bröllop. Tror snart att vi får klippa o klistra lite, ena bilden är jag hyfsad på då ser min kära ut som om han har fått något konstigt i sig! Här är några bilder, som inte behöver korrigeras i alla fall!









Min tjusiga brudbukett, är numera torkad! Ja det blir alltid värre fram åt natten! Nu har jag fått nog av min underkjol! Det fanns någon som hade med sin kamera, tack för materialet! Vi hade skoj om inte annat, flera bilder finns kvar!


1 kommentar:

Bamsebus sa...

Hahahaha...vilket kul kort på dej med(utan) underkjolen! Men vad fina ni var! Hoppas på att få se mer!
Kram Miriam