torsdag 16 april 2009

Härliga sköna vår välkommen

Idag har det varit vår! Jag bara längtar till att det ska bli lördag, hoppas att vädret håller i sig. Om inte annat i morgon då jag har bjudit in mina kollegor på andra skolor i vårt län. Det ska bli skoj att få träffa flera som har samma jobb som jag, utbyta lite erfarenheter. Ibland känner man sig väldigt ensam i sitt arbete, både för- och nackdelar.

Idag har jag skickat iväg första laddningen på det jag sålde på Tradera. Gud vad skönt att få lätta lite på lagret med Julia kläder! Nu kör jag snart nästa vända! Har en reparationsbok kvar från 850 som vi sålde för två veckor sedan, samt några reservdelar som inte blev använda. Sandaler som är helt nya och oanvända från Victor. Ja kanske kan jag sälja av lite tyg, eftersom jag fick en ny laddning från Stoff o stil.

Ska sy en klänning till Julia inför vår stora dag den 1 augusti. Återkommer om detta!

Inga kommentarer: