söndag 12 april 2009

GLAD PÅSK


På skärtorsdagen tänkte jag åh vad skönt med fyra lediga dagar, kanske jag skulle få tillfälle till lite sömnad. Har en del saker som jag vill göra klart samt att klippa i dom nyinköpta tygerna från Furulunds. Har även beställt en del sybehör från Stoff och stil, som kommer nästa vecka hoppas jag. Fick i alla fall sytt klart en härlig färgglad tröja till Julia, tyget köpte jag i sommras på Göksäter. Har legat och värmt mina hyllor, saknade modell och passande muddväv. Har beställt muddväven från Stoff och stil, mönster från Allt om handarbete som grund.

Kanske kan påskdagenskväll bjuda på lite sömnadstillfällen samt boklyssnande. Följer med spänning den senaste boken av Helen Thursten. Lyssnade på en bok av Jens Lapidus Aldrig fucka upp, tyvärr var inte slutet med! Snacka om blåst på konfekten.

Nu måste jag kika in på mina Tradera auktioner som går ut i dag. Spännande!

Inga kommentarer: