söndag 15 februari 2009

Dansbandsdax igen!

I fredagskväll var jag och några arbetskamrater ute på vift, himla roligt med en tjejfest! Tänk vad mycket vi har att prata om, saknar det verkligen. Träffar så sällan några tjejer i min ålder på fritiden, är eg en ganska ensam person.

Vi hade målet inställt på Mortens krog, vi ville alla se Scotts efter deras debut i tv:n. Gissa om det var mycket folk, vi kom nästan inte in där dom spelade. Visst var har jättesnygg sångaren i Scotts! En ny målgrupp som nu börjar gilla dansband, såg man där. Efter en stunds knuffande hit och dit, tröttnade vi . Då kom vi nästan inte ut!

Visst är det skoj ute, men det är ju en dag i morgon!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Ja dansbandssvängen är inget för mej. Får lite rysningar i kroppen av obehag....*ler* Nej det är väl inte så allvarligt längre, men det är inte min favo-musik. Fast det är kul att gå ut på krogen, men jag tillbringar nog mer tid på det andra dansgolvet.....Jag är mer för techno faktiskt.
Ha det så jättegott!
Kram Miriam