söndag 1 februari 2009

Söndag morgon.............

Ja som vanligt vaknar min lilla pojk vid sex, men jag fick sova till sju. Dvs jag låg och lyssnade på en bok, medan min kära sambo snarkade.

Vilken sorg det var igår kväll när team Erik inte vann, barnen grät! Vi har verkligen varit stora lokalpatrioter under körslagets gång, speciellt roligt har varit att dom har visat ett antal gånger vilken fin arbetsplats jag har. Dom var nämligen där och tränade under en vecka!

Känner mig lite friare nu, har nästa gjort klart bokslutet har några korrigerar som skall göras. M a o får jag göra om två verifikat. Kopplade av igår kväll, med att sy ett par bruna plyschbyxor till lilla V samt en hoodtröja i brun/grön velour. Bildbevis kommer, när bokföringsver är körda!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Jag blev också lite deppig när Erik åkte ut. Han kommer ju härutifrån, och visst känns det lite extra när det händer nåt runt lilla Uddevalla.
Har provsytt lite nu*ler*, men mest som "lapplisa" då. Lagat och sytt in jeans för Jessica.
Ha det så jättegott!
Kram Miriam