söndag 18 januari 2009

Ny vårlik layout!


Har suttit med mitt dåliga samvete, bokföringen för föreningen som jag är kassör för. Men nu tror jag att det snart är färdigt för detta år, när man sitter med siffror hela dagen på jobbet så längtar man inte att sätta sig igen. Men nu när jag känner mig så mycket piggar är det lättare, nu orkar jag mer.

Har varit på Bodypump ikväll, känner mig starkare än förra veckan. Har lagt på några kilo på stången, är inte tillbaka i den viktklassen som jag var innan jag bytte till step-up. Nu skall jag kombinera step-up och bodypump, kondition och styrka är bra ihop. Nu orkar jag nog det så mycket bättre, tänk om jag hade fått hjälp tidigare. Vad mycket bättre jag skulle ha mått, istället för att ständigt ha ont och inte kunna behålla maten. Varje dag var en plåga.

Sitter och väntar på att tvättmaskinen skall bli klar, barnen har badat i bäcken med kläderna på. MAO luktar det kloak och dy av deras termobyxor och jackor, eftersom snön nu vräker ner måste dom ha dom i morgon.
Längtar efter våren, hittade bilden ovan från vår trädgård. Det känns långt till dit när nu snön vräker ner!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Vad mysig bild! Längtar också efter våren, det här ständiga blasket som är nu är ju allt annat än kul. Har fått bekräftata att min värk är en inflammation i höftpartiet, känns bra att veta vad det är. Ska tat lugnt några dagar nu och se om det släpper. Fick smärtstillande som jag inte tycker hjälper, så får jag ingen bättre effekt idag så slutar jag med dom. Det är ju liksom ingen idé att ta nåt som inte hjälper.
Ha det så jättebäst!
Kram Miriam