fredag 16 november 2012

Shoppingsugen fast jag redan har handlat till åretsjulbord

Jag älskar glittriga kläder, ju mer paljetter desto bättre. Fick mitt lystmäte för några helger sedan då vi var på en fest, med tema guld. Äntligen fick jag använda min silvriga paljettklänning, vilken lycka. Jag hade lite armband- och halsband i guld! Tyvärr var det ingen kamera framme.

Märks på reklamen som kommer med posten att julen, barnbidrag och lön närmar sig, idag kom det en hög med bra saker som man inte kan vara utan!

Hittade dom här plaggen som jag kan tänka mig, till ett bra plånboksvänligt pris!
Lindex 149:- finns även i blått o rött


Lindex 149:- med svart slät baksida. Glittrar fint!

Det känns skönt att jag ska på sykurs imorgon, annars hade jag nog hunnit ned till stan och handlat på Lindex.


1 kommentar:

Unknown sa...

Å så kul att få titta in i din fina blogg! Den översta tröjan har jag också spanat in, vill ha den i blått men den verkar slut i min storlek!