lördag 20 augusti 2011

Vill ha kvar sommarkänslan

ett tag till! Med ljusa kläder, kortärmat, barfota och köra ned cabbat! Har varit på kalas idag, haft min fina EE klänning. Det blir så få tillfällen att använda den bara!

Har kikat på Gina tricots hemsida hittade två byxor, bl a som jag skulle vilja ha!


Köpte ett par liknande tights förra året, men för stora eftersom jag inte orkade prova dom! Inte så snyggt när det blir häng, när man har tights. Ibland känns det som jag har strumpbyxor på mig, när jag har jeanstights. Dom bara kanar ned, och jag går o drar i dom.

Dom här snygga har Gina Tricot också, får fundera?

Egentligen borde jag nog införa inköpsstopp, får se hur det kan bli med det? Det kommer så många bra kuponger just nu!

1 kommentar:

Bamsebus sa...

Ja inköpsstopp är något jag också borde införa.....Jag köper ju i och för sej väldigt lite, men känner ändå att jag verkligen inte ens borde köpa det=). Får se hur det går!
Må så jättegott!
Kram Kram1