onsdag 20 juli 2011

Turist

Idag har vi haft en semesterdag, äntligen kom vi ut till våra pärlor i närheten! Solen sken och vi körde nedcabbat, större delen av dagen. Skönt att få lite sol i ansiktet.


 Grebbestad besökte vi först, varmt o skönt!

 
Igår hade jag hotat barnen att dom skulle få äta på MCD, om dom inte åt maten hemma! Idag fick vi äta ute hela familjen, god och mycket mat!




Nästa stopp blev i Fjällbacka, varmt o skönt och en massa mysiga affärer att kika i. Tyvärr var det bara jag som ville titta i affärer. Men inget shoppat!





 Vid Gerlesborgskolan hittade vi en fin badplats, äntligen fick vår dotter bada.  

 


Lillebror fiskar krabbor!


På hemvägen körde vi vilse, och passerade Bottnakyrka där mina föräldrar gifte sig för XX antal år sedan en kall nyårsafton.
 

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja det var tider det när alla hemma i Bottna.

Ni kunde ju ha tagit en liten sväng upp och kollat till oss.Vi håller på att måla alla fönster inne
men vad sjutton en kopp kunde jag allt kunnat bjuda på.
Är ni iväg någon annan gång eller om ni skall hem över så titta in.
Växthuset blev ju bra till slut jag hörde av pappa att det hade varit ett helskotta.
Det var eländigt med Jonas stackarn Mest synd är det ju om brorsan nu.
Det är tur att man inget vet om morgondagen.
Nu skall jag fixa något att äta Kennet och Jimmy är till Linköping och kollar på flygplan.
Pappa, son dag.
Ha det super på semestern Kramizzzzzz