torsdag 19 maj 2011

Vilken härlig kväll men så kallt det är!

Äntligen kom jag iväg på ett pass på Sportlife, bodypump. Skönt med lite träning, har fått ont i ena axeln. Att jag aldrig lär mig efter alla år, det går inte att sitta med telefonen fastklämd under örat mot axeln! Men så blir det i mitt tillfälliga rum på jobbet.

Har gjort en god gärning idag, tycker jag själv! Lämnat saker till Pingstkyrkan, massor av kläder. Har sålt lite på Tradera, men ingen vinst!

Jag tror att jag ska ha klädköp förbud, men jag letar desperat efter en rosa tunika. Ljusrosa med spets, kan inte hitta någon som jag vill ha!

Googlade på rosa tunika hittade den här webshopen,
Bilden kommer från looklevelys hemsida, men den var inte rosa. Kanske får den plats i min garderob nu!!!

Nu väntar sängen och en bra bok!

1 kommentar:

HOUSE of ADELA sa...

Vad rädd om kroppen och lilla axeln;) Skönt med träning, man borde göra det ännu mer regelbundet! o ja rosa tröttnar man aldrig på, hoppas du hittar en tunika=)

Kram
Adela