söndag 1 maj 2011

Veckan som gick, avsked med tårar och glada barn

En kort o intensiv vecka både privat och arbetsmässig, blev det! Men veckan bjöd på ett härligt väder, med sol o värme och mycket pollen!!!!!!!!

Annonserade ut min kära bil på påskdagen, ibland sker det saker som gör att man inte kan behålla allt!
I torsdags hämtade köparen den, stora tårar rullade ner för min kind. Så många härliga turer vi har gjort i den, njutit av sol o värme. Det känns tomt!!!!


Audi 80 2,3 -92 16 400 mil


Igår var det premiärturen som "Spätta", turen bjöd på mycket blåst och kurviga vägar. Besök på Bikedagarna, mycket folk som trängdes.


Mina glada o pigga barn på studsmattan halv tio söndag morgon!

Igår kväll fick barnen sin studsmatta, somnade snabbt igår kväll. Var ute vid nio i morse och hoppade, får se hur länge dom orkar!

Mina ögon är sämre igen, ska till läkaren igen under veckan!

Idag ska deklarationen lämnas in!

ÖNSKAR ER ALLA EN SKÖN DAG!

1 kommentar:

Lotta sa...

Hahaha!!!! Det där känner jag igen.
När jag sålde min lilla pärla kom tårarna här också. Så fort någon nämnde den så blev jag ledsen...
man är väl knäpp för det var ju bara en bil fast det var min första och egna bil.
Jag köpte den sent i livet.
Kramizzz på er där inne i stora staden.Vilket skitväder det är.jag tycker att det liknar mer höst än sommar.