torsdag 28 maj 2009

Röda paljetter och bröllopsbestyr

Nu är äntligen dom röda paljettkjolarna färdiga. Lämnde idag in 1o röda omlottkjolar med paljetter på. Bild kommer. Nu är det bara!!!! Ett linne kvar i rött plajettyg, måste bara mana fram kraften att sätta saxen i det! Kjolarna är sydda i en enkelmodell, använde mig av hela bredden på tyget. Rundade hören på varje sida, siksackade runtom samt en smal fåll. Använde rött kantningsband upptill, på varje sida var det band att knyta med.

Imorgon ska jag sy en kjol till Julia som hon ska ha på dansuppvisningen i helgen, det blir ett rosa/vitt rutigt tyg.

Träningsvärken sitter i, så går det när man ska lyfta mer än man orkar. Men jag var ju tvungen att testa om jag orkade, visst gick det jättebra på Bodypumpen i tisdags. Men mina lår känns som två vedklavar när jag går. Det var någon vänlig som la fram ytterligare vikter till mig! TACK!

Vi kom på att vi kanske ska sova någon annanstans på vår bröllopsnatt, det är nu fixat. Tack snälla pappa och mamma, för er omtanke!

Har beställt min ring samt letar bröllopsbukett, nedan bilder är favoriter.

Inga kommentarer: