söndag 24 maj 2009

Det börjar ta form

Ja att det var så mycket som skulle fixas inför bröllop, i fredags var jag helt tokig. Noll koll på allt, under helgen har det börjat arta sig igen. Nu har min kära äntligen fått fixat sina kläder, nu är han nöjd. Han blir stilig, men han har inte sett mig ännu!!!


Julias klänning nr 2 är på G, den första stack under ärmarna. Som tur var köpte jag ivory färgat bröllopssatin från Stoff och stil, bilder kommer snart.


Idag var min bror och svägerska här, dom har lovat att fixa tårta. Har hittat en underbar tårta som är glutenfri, den vill jag ha. Dekorerad med samma blommor som i brudbuketten.
Har hittat ett ställe där man kan hyra tårtställning för att ha typ tre olika tårtor på.
Nej nu får jag arbeta lite, har 10 röda omlottkjolar att sy till dansföreställningen!

2 kommentarer:

Nobelle sa...

Hej Anne-Lie!

Tack för lyckönskningen! Såg att du snart ska gifta dig, hoppas det blir ett fantastiskt fint bröllop. Jag önskar er mycket lycka!

Jenny

Bamsebus sa...

Vad spännande det låter! Och vad kul idé att göra blommor på tårtan som i buketten!
Kram Miriam