lördag 13 december 2008

VAB/ny bil




I går hade jag två magsjuka barn hemma, idag verkar de vara på benen båda två. Skönt om det kan vara så kort sjukdom, vi hade i alla fall en lugn o skön dag i går. Victor såg på TV;n, Jula sov och jag sydde klart en kjol mellan passning av sjuka barn. Själv är jag bara väldigt förkyld, ser med fasa om jag skulle få magsjuka. Vet inte riktigt hur jag skulle klara av det, när jag inte är riktigt bra i min mage.



Vi har letat bil en tid, verkar hopplöst. Har fastnat för en Audi A4, sedan. Hopplöst!!!!!!!!! Det verkar som om det är översvämmat med avantmodeller, till hyggligt pris. Vi har inga vinterdäck till vår kära cab, som är 16 år. Det gör lite ont i hjärtat att köra med den på vintern, men den är det värme i. Tyvärr har det hänt något med värmen i Volvon, så det måste vi fixa till omgående.

Ja den som söker skolen finna heter det!


Inga kommentarer: