onsdag 2 oktober 2013

Jag älskar skor!!!!!!!!!!!!

För ett tag sedan hade min make sagt till vår dotter, -Mamma får inte köpa fler skor eller stövlar. Det säger han bara för att inte har några systrar och inte är skolad i att kvinnor brukar ha en massa skor! Nu har jag köpt ett grafiskt tryck med skor, undrar vad han tycker om att ha det på väggen? Den tar i alla fall inte lika stor plats!


Här hittar ni det snygga trycket med skor som snart ska pryda en vägg hemma hos mig!

Lycka till Camilla med din Web-shop, vilket härligt initiativ!



2 kommentarer:

millandante sa...

Hihi, nä det tar nästan ingen plats alls hihi;) Tack snälla du!!!

Jag mailar dig imorgon...:)

Kram

Bella sa...

Man kan aldrig få för många par skor och stövlar ;) Har en sambo som inte heller kan förstå det där...

Visst är Camilla duktig, så fina print! Önskar henne all lycka med nya webbshoppen, vilken kämpe och förebild hon är!

Hoppas allt är bra med dig!

Kramar Bella