lördag 21 september 2013

Uniformsinspirerande plagg

Finns en del i affärerna nu, bl a den här marinblå snyggt skurna kappan. Som bara hängde där ensam kvar på stället i affären idag. Passade precis till mig, vad mer kan man begära samt att det hade kommit en kupong från HM förra veckan. M a o nästan gratis!!! Ordinarie pris 299:-



Helfodrad i ullblandning och snygga detaljer o blanka knappar. Har lovat att slänga en annan kappa hemma, men har inte bestämt mig än vilken?!?! Mitt försvar är när jag hittar billiga plagg, det är inte värt att sy det själv!
Även dom här fick följa med hem endast 99:_ , snyggt mönstrade i svart/vitt/grått inte heller värda att sy själv finns även på HM där jag har lånat alla bilderna idag!

Trevlig helg!

1 kommentar:

millandante sa...

Wow vilka fynd!! Snyggt!!
Kul att hitta hit till dig nu:)

Kram