lördag 9 mars 2013

Final i andra chansen och vårkänslor!

När man sitter o kikar på FB och bloggar under tiden andra chansens bidrag spelas, tyder nog på att det börjar bli tjatigt. Låtarna spelas hela tiden på radion någon favo har jag kanske inte, men Louise Hoffsten är bra och Anton Ewald är ok!

Idag har jag fått lite schlagerkänsla, var på ett schlagerpass på FoS med årets låtar. Så bra det var och vilka toppen ledare det var, skönt med lite avkoppling i tillvaron. Att stänga av hjärnan och bara engagera armar o ben! 

Nu börjar solen och värmen komma, och snart är det dags att 
cabba ned! Sålde min läckra fartvindunder till saab cab i höstas, så nu är det bara lilla blå som jag kör.


Varje gång vi börjar leta känns det hopplöst, har hittat min gamla AUDI cab till salu igen men?!?!
Skönt att det bara är 0 grader ute än! Tittade på ett risigt ex av cab idag, min kommentar var:
När jag öppnade dörren, till rishögen var. Den här vill jag inte ha!!!!!!!!! Gissa om firmans ägare tittade på mig, men jag var ju bara en kvinna!! Vad vet jag om bilar?!?! Dom ska vara röda, läckra och inte kosta för mycket, eller .... och passa till kläderna?
Bild lånad på nätet av en röd Mustang cab, drömma kan man väl?

Inga kommentarer: