fredag 16 mars 2012

Ett efterlängtat paket från utlandet och gammalt möter nytt


Idag kom det ett paket som jag har väntat på, det känns ibland lite osäkert att beställa från utlandet. Men ibland tar shoppinglusten överhand, och då klickar jag i lite här o där på en spännande sida. Saker som jag absolut inte kan vara utan, tex den här för några veckor sedan på elf. Har bara testat nagellacket idag, får vänta tills min hud i ansiktet blivit bättre. Men shoppade loss för 300:- - porto. Fick en del bra och ha!


 3 tuber med färgad foundation, 2 läppstift, 1 nagellack, ett antal läppglans olika sorter, kajaler, kabukiborste, rouge, ögonskugga m m. Saker som jag inte kunde klara mig utan!!!
Jag har investerat i nya äggkoppar, vi har alltid saknat det. Passade på att shoppa
när det var ett erbjudandet, i vår lilla stad 20% på ord pris. Green gate är toppen dom matchar så bra, med nya och gamla muggar i färger och mönster.

Inga kommentarer: