söndag 11 september 2011

Alla saker man borde....

göra när man inte riktig hinner/orkar! Kroppen rasar o ger upp?!?

När jag jobbar för mycket, borde jag träna mer men? Efter några veckors värk i skulderbladet, ja jag vet! Att man inte ska klämma fast telefonluren,under örat och skriva samtidigt!!!! Jag borde ha ett headset, får önska mig det?

I fredags fick jag gå till massören, men så skönt det var. Han visade mig några bra strecthövningar, samt sa att jag borde nog träna minst 2 ggr i veckan. 

Ja eftersom jag har kort på både F&S och sportlife, så borde det inte vara något problem. Så den här veckan hann jag ett pass F&S o ikväll bodypump på Sportlife samt lite sol!

Ja det är mycket jag borde!!!


1 kommentar:

HOUSE of ADELA sa...

Jag håller med dig det är mycket man borde, men man får ta lite i taget;) Massage är undebart, var alldeles för länge sen här...;)

Önskar dig en fin måndag och start på veckan i morgon!;)
Kram
Adela