lördag 20 september 2008

Ont ont o förkyld

Ont i ryggen och förkyld, idag kan jag iallafall röra på mig! I går var jag sängliggande hela dagen, skönt att få sova och lyssna på bok. Nu lyssnar jag på Matilde av Denise Rudberg, en bok i helt min stil eftersom jag inte alls är speciellt kulturell. Har även lyssnat på en annan bok av den här författaren Jenny S rekom. även denna bok.

Vi har fortfarande ingen dusch, tyvärr har det strulat till sig med våra badrumsmöbler från Bauhaus. Blir så trött, vi trodde att vi hade köpt högskåp med handfat o underskåp. Nu visar det sig att vi bara hade köpt högskåp o handfat, mycket dåligt av säljaren då vi bad att hon skulle ta bort spegeln.!!!!!!!!!!!! Dessutom fanns allt hemma, vi fick till svar att möblerna skulle finnas efter den 17 sept. Nu är vi tillbaka till punkt O igen, Bauhaus erbjöd oss 15% som kompensation, vad är det när två säljare gör bort sig!

Jag vill ha ett badrum o dusch nu, vill duscha varmt för att det ska bli mjukt o skönt i kroppen. Kan tyvärr inte ta mig ned o sola eftersom det blir svårt att ta sig in i bilen.

Sliter mitt hår med min nya symaskin, hopplöst fall har dessutom tappat bort instruktionsboken. Försöker kontakta Janome och höra om de kan skicka en instruktionsbok till en Janome 644.


Inga kommentarer: